ÖZKEN GÜMRÜK

  1. Ana Sayfa
  2. Hakkımızda

HAKKIMIZDA

Ayşe ve Ahmet ÖZKEN tarafından 2010 yılında temelleri atılan ÖZKEN Gümrük Müşavirliği, ana faaliyetlerini Gümrük MüşavirliğiDenetim & Danışmanlık, Eğitim & Akademi, Yazılım başlıkları altında toplamaktadır. İzmir Kemalpaşa merkezli olmak üzere İstanbul, Mersin, Balıkesir ve Hopa’da şubeleri bulunan, Türk ve Dünya ekonomisine yön veren seçkin kuruluşlara profesyonel Gümrük Müşavirliği Hizmetleri sunan Özken Gümrük Müşavirliği, kalite felsefesinden ödün vermeden koşulsuz müşteri memnuniyeti odaklı yönetim anlayışını benimsemiş, müşterileriyle karşılıklı güvene dayalı ve uzun vadeli ilişkiler kurmaya özen göstermiş, etkin servis ve kapsamlı hizmetleri, ilkeli, dürüst ve sistemli çalışmasının sonucunda değerli müşterilerinin beğeni ve güvenini kazanmıştır.

ÖZKEN Gümrük Müşavirliği bugün, başta FORBES 500 içerisinde yer alan birçok Kurumsal “Sanayici” kuruluşa, öğretim görevlisi kurucuların başarılı öğrencilerinden mukim mesai arkadaşıyla birlikte hizmet sunmakta, artan dış ticaret ve rekabet ortamında dış ticaret işlemlerini gerçekleştiren firmaların rekabetçi pozisyonlarını koruyabilmelerini sağlamaktadır.

Artan dış ticaretimizin değişmez tamamlayıcılarından birisi olan Gümrük Müşavirliği mesleğinin dış ticaretçi açısından günden güne öneminin ve değerinin arttığı gözlemlenmektedir. ÖZKEN Gümrük Müşavirliği bu noktada, mevcut yasalar ve yasaların öngördüğü dış ticaret yönetmeliklerini uygulayarak hem firma, hem de devlet çıkarlarını koruyan profesyonel “Gümrük Müşaviri” kimliğiyle hareket etmektedir.

Misyonumuz

Müşterilerimize kaliteden ödün vermeden, teknolojideki yenilikleri takip ederek her seferinde beklentilerini aşarak hizmet sunmak,

müşterilerini ve insan kaynağını en değerli aktifi olarak kabul eden, sunduğu “Butik hizmet‘’ anlayışıyla fark yaratan ve değer katan,  bir Gümrük Müşavirlik firmasından daha fazlasını vadeden, saygın, değerli ve lider bir şirket olmaktır.

Vizyonumuz

Uzman profesyonel kadrosu, güçlü, kurumsal ve teknolojik alt yapısıyla hizmetlerini müşterilerine hızlı ve etkin bir şekilde ulaştıran, etik değerlerin ve sosyal sorumluluğun bilincinde olarak disiplinli ve istikrarlı bir şekilde faaliyet gösteren, müşteri tercih, ihtiyaç ve beklentilerini en iyi şekilde tespit ederek onlara en doğru ve güvenilir yollardan en uygun çözüm önerileri sunan, bir şirket olmaktır.

Değerlerimiz
  • Butik Hizmet Anlayışı : Müşterilerimizle sürekli ve interaktif bir iletişim içinde olan müşteri temsilcilerimiz ile müşterilerimizin ihtiyaçlarını analiz etmekte ve isteklerini doğru zamanda, doğru yerde ve doğru fiyattan karşılamak için süreçleri en etkin şekilde yönetmektedir.
  • Zaman Yönetimi : Dinamik takımımız ve uzmanlığımız, sistemli süreç yönetimimiz, kullanmış olduğumuz teknolojik donanımlarımız sayesinde süreçler en kısa zamanda gerçekleştirilmekte ve elektronik ortamda yönetilen bilgi ve belge aktarımı sayesinde anlık ve doğru veri paylaşımı sağlanmaktadır.
  • Süreç Yönetimi : Dış ticaretçinin riski en iyi şekilde yönetilmektedir. Müşteri temsilcilerimiz ve sonrasında ithalat – ihracat yöneticilerimiz tarafından kontrol edilen beyannamelerin 3. ve de nihai kontrolleri Gümrük Müşavirleri tarafından yapılmaktadır. Gümrük Müşavirlerimiz mevzuatı takip eder ve en hızlı şekilde firmalarımızı bilgilendirir. Düzeltici - Önleyici faaliyet Programımız ile hatalar minimize edilir. İşlemleriniz sizin için mümkün olduğunca yalın hale getirilmekte, gereksiz işleri analiz ederek katma değer yaratmayan faaliyetler ile zaman ve nakit kayıplarınız engellenmektedir. Bu anlamda bazı firmalarımızı onaylanmış kişi, mavi hat sahibi olması için teşvik etmiş, bu sayede de işlemlerinin kolaylaşması ve de maliyet tasarrufu sağlanır.
  • Sürekli İletişim : Müşterilerimiz ve onların tedarik zinciri ile karşılıklı fayda ilkesini benimseyerek bilgi ve belge paylaşımı içinde olup müşterilerimizin süreçlerini en etkin şekilde yönetmelerini ve de rakiplerine karşı kalite, maliyet ve hizmet bazında rekabet avantajı elde etmelerini sağlamaktayız.